5 december 2016

Samen voor de Voedselbank: PvdA Echt-Susteren opnieuw in actie!

Zaterdag 10 december a.s. gaan een paar mensen van onze PvdA afdeling voor het derde opeenvolgende jaar, actie ondernemen om het initiatief van Omroep L1 “Samen voor de Voedselbank”, te ondersteunen.
Op zaterdag 10 december, tussen 10.00 en 16.00 uur, kan iedereen bij de Jan Linders supermarkt in Peij-Echt, meedoen aan de actie door één product (meer mag natuurlijk altijd) extra te kopen. Na betaling van de boodschappen kan men dit extra product dan inleveren bij de actievoerders. Het gaat om lang houdbare producten zoals pasta’s, rijst, blikken met groente, vlees of pastasaus, koffie en thee, pakken houdbare zuivel en vruchtendranken, broodbeleg zoals hagelslag, chocoladepasta, pindakaas, jam en stroop. Verder nog bak- en olijfolie.

Wilt of kunt u niet naar de Supermarkt komen, kunt u ook (rond etenstijd) terecht op een aantal privé-adressen. Dat zijn:

• Echt: Rijksweg Noord 6 (5 – 14 december)
  • Susteren: Heidestraat 139 en Oude Rijksweg Zuid 11 (5 – 14 december)
  • Roosteren: Steenakker 33 (5 – 14 december)
  • Sint Joost: Caulitenstraat 10 (10-14 december)
  • Maria Hoop: Waldfeuchterbaan 21 (5 -11 december)
  • Nieuwstadt: Randenborgerweg 100 (5-14 december)

Op donderdag 15 december, worden alle pakketten afgeleverd bij het centrale verzamelpunt van L1 in Amby-Maastricht.
Verleden jaar lukte het de afdeling om maar liefst 1133 producten te verzamelen, verdeeld over 75 kerstpakketten. Hopelijk wordt dat geweldige aantal dit jaar nog overtroffen!
Henk Hover was de eerste ‘klant’ die producten voor de actie kwam brengen.

samen-voor-de-voedselbank-susteren