Marlies Koks

Afdelingsvoorzitter

Marlies is sinds april 2014 voorzitter van de lokale PvdA-afdeling. Marlies ziet haar taak vooral in het boeien en binden van de (actieve) leden van de afdeling. Samen de straat op en luisteren naar de inwoners; wat gaat goed en wat zagen jullie graag anders? Samen de straat op en de inwoners van onze gemeente laten zien dat we dan wel niet meer in de gemeenteraad vertegenwoordigd zijn maar dat we er wél nog zijn! Samen de straat op en campagne voeren vóór of tegen zaken die aansluiten bij het PvdA-gedachtegoed. Samen campagne voeren voor de verschillende verkiezingen die geweest zijn (Europa, mei 2014) en die nog komen (Provinciale Staten, maart 2015), Tweede Kamerverkiezingen (maart 2017) en weer de Gemeenteraadsverkiezingen (maart 2018). En zeker ook zorgen dat we er in 2018 weer helemaal klaar voor zijn. Vragen of opmerkingen: je kunt haar altijd een mailtje sturen: marlieskoks@planet.nl