We doen weer mee!

1 december 2017

Dit jaar doet onze PvdA afdeling voor het vierde opeenvolgende jaar, mee aan het initiatief van L1 “Samen voor de Voedselbank”.
Op zaterdag 16 december, vindt u ons tussen 09.00 en 12.30 uur in Susteren bij de PLUS-supermarkt. Zaterdagmiddag komt u ons team tegen tussen 13.30 en 17.30 uur bij de Jan Linders-supermarkt te Pey-Echt.
Het winkelende publiek wordt gevraagd om aan de hand van een vastgesteld boodschappenlijstje één product (meer mag natuurlijk altijd!) extra te kopen en na betaling van de boodschappen het extra product in te leveren bij de actievoerders. Het gaat om lang houdbare producten zoals pasta’s, rijst, blikken met groente, vlees of pastasaus, koffie en thee, pakken houdbare zuivel en vruchtendranken, broodbeleg zoals hagelslag, chocoladepasta, pindakaas, jam en stroop. Verder nog bak- en olijfolie.
Alle producten worden ingezameld door leden van de Partij van de Arbeid en over de actiepakketdozen verdeeld. Op donderdag 21 december, de laatste actiedag, brengen we alle pakketten naar L1 en Amby.  Verleden jaar lukte het ons om maar liefst 1614 producten in te zamelen die verdeeld konden worden over 139 pakketten. Hopelijk lukt het met u steun om dit geweldige aantal dit jaar te overtreffen.