Stef neemt afscheid als fractie voorzitter, Lisa volgt hem op.

7 juli 2021

Met ingang van het zomerreces stopt Stef van Ool als raadslid namens de PvdA in de gemeente Echt-Susteren.

Per 1 juni jl. aanvaardde hij een functie als senior beleidsmedewerker in de gemeente Maastricht. Hier gaat hij zich bezighouden met de jeugdhulp in regio Zuid-Limburg. Integriteit staat hoog in ons vaandel en om mogelijke (schijn van) belangenverstrengelingen tussen zijn baan in Maastricht en het werk als raadslid te voorkomen, maakte Stef in overleg met het afdelingsbestuur de keuze te stoppen als raadslid (en fractievoorzitter).
Stef blijft wel actief binnen de PvdA.

Na de zomervakantie wordt het raadslidmaatschap van Stef overgenomen door Lisa Wolters uit Susteren. Lisa is reeds meerdere jaren actief binnen de PvdA en is sinds 2018 commissielid Omgeving. Lisa is tevens de beoogd lijsttrekker bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2022.

We spreken onze dank uit aan Stef voor zijn werk en inzet. Verder wensen we Lisa heel veel succes met de nieuwe uitdaging. Hierbij kan ze samenwerken en overleggen met onze steunfractieleden!